Zacznij wpisywać nazwę poszukiwanego produktu lub artykułu
Zacznij wpisywać nazwę poszukiwanego produktu lub artykułu
W Igepa Polska dostępne są wszystkie najbardziej popularne płyty z tworzyw sztucznych, przeznaczone do zastosowań w reklamie. W ofercie mamy ekstrudowane i wylewane płyty z PMMA o wielu wykończeniach, kolorach, specyfikacjach, przeznaczone do systemów świetlnych, tablic czy dekoracji stoisk wystawienniczych. Dodatkowo proponujemy płyty ze spienionego i twardego PCW w podstawowych gęstościach, formatach i kolorach, znajdujące zastosowanie w produkcji szyldów, stojaków reklamowych czy liter przestrzennych. Ofertę uzupełniają płyty kompozytowo-aluminowe, polistyrenowe, poliestrowe, piankowe oraz kartonowe.
Zapewniamy cięcie płyt w oparciu o nowoczesne centrum obróbcze tworzyw uznanej marki Homag.
Płyty z tworzyw sztucznych wykorzystywane w reklamie, to szerokie spektrum rodzajów, grubości, powierzchni, kolorów. Dzięki przebogatej ofercie, pozwalającej na znalezienie właściwego materiału dla określonego zadania, płyty stosowane są w różnych przestrzeniach reklamy wizualnej, outdoor i indoor, a także w wystroju wnętrz. Świetnie sprawdzają się w urzeczywistnianiu wszelkich kreatywnych pomysłów i przykuwających uwagę kreacji.
Dobry pomysł na reklamę wymaga użycia odpowiednich materiałów do jego wykonania. Nawet najlepsza kreacja legnie w gruzach przy zastosowaniu niewłaściwych środków i przyniesie odwrotny skutek. Oczywiste jest, że w reklamie zewnętrznej, wizualnej ogromne znaczenie ma estetyka oraz trwałość zastosowanych elementów. Zmatowiały kaseton czy wyblaknięty szyld, nie jest tym, o co chodzi. Nośniki reklamy zewnętrznej często mają wytrzymać lata. Właściwe wybrane płyt z tworzyw do ich produkcji jest więc niezwykle ważne. A znajdują one zastosowanie w wielu przestrzeniach: galerie handlowe, biurowce, siedziby firm, sklepy, muzea, powierzchnie ekspozycyjne i targowe.
Warto wiedzieć, jakie płyty z tworzyw sztucznych są dostępne na rynku. Ułatwi to dobranie właściwego materiału do wykonania określonego nośnika reklamowego w sposób właściwy, efektowny i optymalny w zakresie nakładu pracy. To przede wszystkim:
Trwałe, estetyczne, łatwe w obróbce. Ich wiele rodzajów pozwala na szerokie zastosowania. Ze względu na proces produkcji dzielą się na ekstrudowane i wysokoudarowe, różniące się właściwościami. O ich popularności decydują też parametry techniczne: odporność na czynniki zewnętrzne, na uszkodzenia, nieduża waga, gładka powierzchnia, przy płytach transparentnych - wysoka nieprzezroczystość.
Dostępne są w wykończeniu błyszczącym i transparentne. Materiał charakteryzuje wysoka odporność chemiczna, łatwość przetwarzania i wysokie klasyfikacje ogniowe. Zastosowanie w branży reklamowej to: szyldy, plansze reklamowe, tablice informacyjne, zabudowa stoisk targowych, witryny sklepowe, litery i konstrukcje przestrzenne.
Lekkie płyty ze spienionego PCW w wykończeniu matowym, białe i kolorowe. Stabilne wymiarowo płyty o gładkiej, jednolitej powierzchni, równomiernym spienieniu i wysokim stopniu bieli.
Składająca się z dwóch zewnętrznych blach aluminiowych i wewnętrznej warstwy polietylenu. Taka budowa płyt powoduje, że są one wytrzymałe, ale jednocześnie lekkie. Wytrzymałość przy jednoczesnej niskiej wadze to ich ogromna zaleta. Doskonałe do zastosowań zarówno na zewnątrz, jak i w pomieszczeniach. Mają dużą stabilność wymiarową i utrzymują płaskość, nawet na dużych powierzchniach. Nie deformują się ani nie ulegają rozciąganiu. Osiągają dużą żywotność, dlatego są niezwykle popularne w wielu branżach. Ich atutem jest prosta obróbka, dlatego praca z takim materiałem pozwala na pobudzenie kreatywności w przypadku tworzenia reklamy. Aluminiowe płyty kompozytowe znajdują zastosowanie przy tworzeniu kasetonów, liter 3D i świetlnych, szyldów reklamowych, stoisk handlowych i wystawienniczych, zabudowy stoisk targowych.
Wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz niezwykła wytrzymałość, a jednocześnie łatwość obróbki. Duża przezroczystość. Doskonały zamiennik dla szkła, ponieważ materiał ma dużą przezroczystość. Jednocześnie surowiec pozostaje wytrzymały na uderzenia i lżejszy. Poliwęglan lity jest też bardziej odporny na uszkodzenia i zarysowania niż płyty PMMA. Zastosowanie w reklamie to między innymi: osłony, witryny sklepowe, tablice reklamowe.
Materiał cechuje wysoka transparentność, odporność na uszkodzenia mechaniczne. To doskonały surowiec do termoformowania. Folia PET A świetnie nadaje się na produkcję osłon na zdjęcia i plakaty, zamiennie ze szkłem. Dobrze zafunkcjonuje wszędzie tam, gdzie przy użyciu szkła istniałoby ryzyko stłuczenia. Bezpieczne dla dzieci, zwierząt, w miejscach, gdzie jest duży ruch. Tworzywo PET A dedykowany jest również do tworzenia stojaków, dysplay'ów na ulotki oraz innych materiałów POS. Kolejne zastosowania tego rodzaju płyt to: przedmioty wykonywane techniką termoformowania, opakowania, listwy cenowe, przyłbice, osłony.
To wielowarstwowe płyty PCW od znanego producenta z Palram. Połączenie wyjątkowo wytrzymałej powierzchni z litego PCW z właściwościami spienionego rdzenia PCW pochodzącego z recyklingu. Ultra gładka powierzchnia, która zapewnia doskonałą absorpcję atramentu w druku cyfrowym czy sitodruku. Dodatkowo materiał cechuje się łatwą obróbką, ponieważ płyty mogą być frezowane i gięte tak, jak aluminiowe płyty kompozytowe. Dodatkowo surowiec zapewnia wytrzymałość mechaniczną i doskonałą odporność chemiczną. W reklamie sprawdza się jako: oznaczenia wewnętrzne, zabudowy targowe, standy reklamowe, materiały POS.
Materiał o strukturze plastra miodu. Są to białe płyty o dwustronnym matowym powleczeniu. Nadają się do dwustronnego zadruku. Zastosowanie w reklamie: materiały POS, standy reklamowe, display’e, oznaczenia, tablice informacyjne, elementy stoisk wystawienniczych i targowych.
Czyli polistyren wysokoudarowy. Dostępne wielu kolorach, w tym w wersji błyszczącej i matowej. Dużą zaletą jest łatwość obróbki mechanicznej i termoformowania. Surowiec charakteryzuje się plastycznością oraz odpornością na uderzenia. Materiał nadaje się do zadruku techniką sitodruku. Dzięki tym zaletom znajduje wiele zastosowań w branży produkcji reklam: stojaki, ekspozytory, kasetony, elementy stoiska targowe, gadżety.
Jak pisaliśmy wcześniej, ogromną popularnością w reklamie cieszą się płyty PMMA, zwane inaczej płytami plexi czy akrylowymi. O ich szerokim zastosowaniu decyduje bogactwo rodzajów oraz łatwość obróbki tych płyt.
Najpopularniejsze zastosowania plexi w reklamie to:
Płyty te występują zarówno w wersji bezbarwnej, o dużej przezroczystości, jak i w wersji nieprzezroczystej w wielu wariantach kolorystycznych i wykończenia powierzchni (matt, błysk).
Ciekawostką jest fakt, że dostępne są płyty akrylowe w 100% z recyklingu. Produkowane są z surowców wtórnych oraz same nadają się do ponownego recyklingu, bo bardzo pomaga chronić środowisko naturalne i zmniejszać ilość odpadów. Takie płyty nie ustępują właściwościami mechanicznymi ani wyglądem standardowym płytom PMMA.
Wszystko zależy, do czego chcesz go użyć. Są płyty specjalnie dedykowane do określonego zastosowania. Pewne tworzywa lepiej sprawdzają się na zewnątrz, inne wewnątrz. Jedne są bardziej odporne na uszkodzenia, inne mniej. Niebagatelne znaczenie ma też czynnik ekonomiczny. Trzeba znaleźć subtelną równowagę między wystarczająco dobrym wyglądem i jakością reklamy, a ceną zastosowanych materiałów.
Zastosowanie odpowiedniego materiału pozwala na wykonanie reklamy, która jeśli będzie taka potrzeba, wytrzyma lata i zachowa swój atrakcyjny wygląd. Szczególnie ważne jest to w przypadku logotypów na budynkach, kasetonów świetlnych i innych elementów stanowiących identyfikację wizualną firm i ich wizytówkę. Takie nośniki reklamy, jeśli zostaną właściwie wykonane, będą tworzyć właściwy wizerunek firmy.
Wymienione wcześniej płyty z tworzyw sztucznych dostępne są w Igepa Polska. To materiały przeznaczone do zastosowań w reklamie. Kompleksowa oferta firmy bez wątpienia przypadnie do gustu nawet szczególnie wymagającym osobom. Igepa Polska ma do zaoferowania:
Igepa zapewnia nie tylko płyty w ich oryginalnych formatach, ale również materiały pocięte na formatki zgodnie z potrzebami klienta, dostosowane do jego zlecenia. Firma dysponuje nowoczesnym Centrum Cięcia Płyt w Łodzi, które składa się z trzech pił uznanej marki HOMAG. Dedykowane rozwiązanie informatyczne I-RYS pozwala Klientom na samodzielne zlecanie rozkroju płyt.